Läppstift del 2 -

Hej Hopp! :)
 
Jag har inte haft tid att måla läpparna i flera olika färger men tänkte att jag kunde dela med mig av del 2 av mina läppstift men då jag inte hunnit med så kommer endast 3 olika färger och ena har jag visat innan men har skaffat en bättre bild nu :) 
Skulle egenltigen kunnat fixat det idag då jag bara tagit det lungt men inte haft en tanke på det alls så får hoppas jag får tid över någon dag och pilla lite med olika läppstift :)
 
 
Här kommer dagens bidrag! 
 
 
Detta är ett matt läppstift ifrån MAC med färgen ALL FRIED UP.
Den är välpigmenterat och ganska enkel att applicera tots att den är åt det torra hållet men glider på lätt. Tror dock inte det skulle passa på någon som har extremt torra läppar. Skulle troligen framhäva vissa torrflagor. Den sitter på plats i många timmar som är tack vare att den är så bra pigmentering, och den är lite åt det mörkare fushiarosa hållet med något varmare underton och ger en perfekt fin färg. Den ger även ett inslag av en fin röd färg. 

MAC med färgen Brave är ett läppstift som blev populärt ganska fort.
Direkt när Kylie Jenner la ut en bild på sina läppar med en väldigt fin färg så blev det spekulationer om vad det var för färg och märke. Jag är fortfarande osäker om MAC var det rätta märket eller inte. På mina läppar så liknar det inte den färgen hon har men när man tittar på pinterest så ska det vara samma färg. 
Jag beställde denna i hopp om att få samma färg då jag blev helt förälskad i den (kan visa bild nedför) 
Men jag älskar denna färg trots det. Men denna blir inte rättvis på bilderna men i verkligheten är den väldigt fin och len färg. Brave beskrivs som en rosa-beige med vit pärlskimmer men tycker det lutar lite mer åt det bruna hållet. 

Sen får man tänka så att bara för den är en speciell färg på någons läppar behöver det inte bli samma färg på ens egna då alla har olika färger på sina läppar från början. 
Men jag rekomenderar att köpa denna färg som finns på Kicks.se, den är oftas slut då den är så pass populär men in och kika där. Finns även 2 läppennor som passar till ena är MAC SOAR och MAC Whirl. Den sista har jag sökt länge efter men inte lyckats hittat men har SOAR och den blev jag dock besviken på inte alls om bilderna visar men SOAR och BRAVE passar bra ihop och vill jag få fina linjer så använder jag den :)
 
Hittade inte bilden på Kylie Jenner´s läppar men hittade en annan som jag oxå tyckte var fin och i samma färg. 
 
 
Denna är oxå ifrån MAC med färgen VIVA GLAM NICKI. 
Är en varm nästna neon knallrosa färg. Den är i heltäckande satin-formula otroligt fin färg. Men det är inget för folk som inte vill ha en färg som sticker ut för det är precis de den gör. Det lyser om läpparna. Jag gillar färg, mycket färg ska det vara på läpparna. Detta läppstift är inte helt tort och inte helt kladdigt utan det är lite där mitt i mellan. Och den är otroligt bra pigmentering som sitter en hel dag. Denna färg passar er som gillar att stika ut som inte orkar kleta på läppstift flera gånger per dag 
Jag köpte denna på en köp och sälj sida men kicks säljer inte just denna färg utan andra färger och faktiskt osäker om den finns att köpa i Sverige! 
 
 

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback