Snart Julafton :D

Men för att prata om något roligare så är det ju faktiskt JULAFTON om 2 dagar! Helt sjukt hur snabbt tiden har sprunigt iväg. Imorgon blir det att fixa skinkan med mamma och spela bingolotto som blivit vår tradition sådär dagen innan julafton. Så mysigt att bara få ro om varandra. 
Sen på självaste julafton blir att åka iväg till Västerås o fira julafton med familj. Istället för att stressa hem med buss så ska jag och mamma sova kvar hos brorsan(familjen). Lite annorlunda men så mysigt att få vara med dem enda till juldagen :) 
Sen på Juldagen så ska jag, mamma och pappa hem till Farmor och fira julafton. Då vi inte ses på självaste julafton. För mig känns de jätte konstigt då jag alltid träffat pappa o farmor på julafton men dem 2 ska fira med alla på malin precis den tiden vi brukar fira. Så måste lära mig att man kan även fira julafton dagen efter också, det är fortfarande jul. Så ska ge de en chans i år att fira två dagar :)
 
Sen den 28/12 så kommer äntligen min bästa Minna hem till mig. Har inte träffats sen i sommras men då var vi knappt sams utan hälsade mest så är mer än 1 år sen vi träffades tror jag! Kan tom vara ännu längre. Så ser verkligen fram emot att få krama henne igen och känna att nu kan ingenting göra så vi bryter kontakten igen. Som jag saknat henne! Vi har pratat via sms, facebook och skype sen den sista september och har pratat flera dagar i veckan. Vi har sagt det helt sjukt att vi blivit så bra vänner igen genom att inte ha träffats utan bara pratat, men det visar bara hur stark vänskap vi har och aldrig kommer att skiljas åt igen :)
 
       
 

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback